Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

2.11.12

Salam Jumaat

AsSalam,

Duhai jodohkuuuu,
Aku rndu kan kauuuuu.

Duhai jodohkuuu,
Suatu saat nant kau dtg,

Janji lah,
Sntiasa disampingku dekat dgnkuuu..
Di hati kalau jauh di mata,
Di mata tika hati merajuk lara..

Janji lah,
Sntiasa mengimamkanku tiap subuh zohor asar maghrib juga isyak..
Kejutlah aku jika diri masih lena brmimpi,
Tegurlah aku jika diri leka duniawi..

Janji lah,
Kau cinta aku namun lagi agung cintamu pada Allah,
Mengiringiku memberi panduan ke syurga,
Memimpinku dan mnjadi kekasih hngga ke syurga...

Janji lah,
Hanya aku yg wanita ketiga bertakhta..
Keutmaan sblm ku ibu dan ibumuuuu,
Jgn lupa adikmu sygilah abahmu...

Duhai cinta,
Sayangi aku rndukn aku cintai aku..
Jgn biakn tgn dan kaki mu di tubuhku kasar bertalu..

Tika indahnya malam pertama,
Sunatkan lah dirimu berdoa pada yg esa..

Tika saat aku sarat mengandungkan zuriat kasih brsama,
Layanlah aku dgn kelembutan kasih kita..

Tika lahirnya zuriat di dunia,
Laungkanlahh suara gagah azan demi cinta..

Tika kita meniti saatnya tua,
Berdampinglah sntiasa mnuju ke jannah indah syurga..

Tika sakit aku menahan duka lara,
Temanilah aku mmberi pngubat rasa..

Duhai jodohku,
Saat pertamanya kita bertemu,
Yakinkan akuu kau lah SI DIA.
Yakinkan akuu diri ini lah tulang rusuk kirimu lama trcipta..

Duhai jodohku,
Janji aku,
Aku akn menjaga maruah mu,
Mmberi kasih syg tk terukur pelusuk bumi langit tanah sujudmu,

Dan aku mngharap cintamu,
Sentiasa terpancar wujud dgn tingkahmu,
Supaya kau tatang kasih sygmu,
Hanya utk aku isteri dunia akhirat terus brtemu...

Namun jika engkau tk sperti yg kudamba,
Jujur ikhlas aku terus bersabar rasa,
Niat hanya kerana terlalu cinta Allah yg Esa,
Aku snggup demi Allah brjanji Firdaus syurga,
InsyaAllah, aku ikhlas terima cabaran berlekuk rupa,
Duniawi hanya pnjaman sementara,
Yang hakiki akhirat janji bahagia.....

AMINNNNN

Salam cinta

No comments: