Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

18.11.12

Hati dh pnat

AsSalam.
Hrni sama lg.
Dia bgun kul 2pm. Msg dlm 5 texts.
Pastu dia diam. Mlm bru cari aku mcm penunggu gua.
Tp waktu tu hati aku dh trluka. Aku diam.
Aku msg 1 text utk dia. Bunyi mgkin mcmni,

'CINTA perlu di tnjuk, di ekspresikan, dilakukan, tp definisi CINTA bg mu hanya dinyatakan tanpa diekspresikan, terima kasih kerana mmberi luka berulang2, maafkn diriku jika hilang tanpa khabar berita'

Aku dh mati akal.
Tiap mlm doa kt Allah,
Tp aku tamak, mcmna Allah nk bg kalau hbgn aku dgn Dia pun mls nk jaga.
Aku taw, knp tk makbul. So aku salahkn diri sndr sbb tamak.
Takburnya aku lupa slalu dkat Allah.
Asyik pk cinta duniawi. Mana Allah tk murka.
Stiap hr nanges pun tkkan berubah cite. Lg2 aku bnyk dosa.
Mcmna Allah nk dgar rintihan aku.
Fakta ni aku taw, tp aku mcm bodo sikit masih mngharap mcm2..
Pasrah, tp tk redha. Ht aku tk mampu nk redha.
Aku tahu tahap dia.
Remuk mcmna, aku ttp syg aje.
Tp dia tk syg aku.

Contoh hrtu jmpe kul 2lbih, blek 5stgh. Tgk wayang then trus drove blek.
Kjap kn. Bla jmpe pun tk mesra. Asyik kna mara and dia suka mnguap.
Kwn2 dia pun suka kacau, cll msg. Terutama eg. Aku marah aku benci.
Tp aku tkd daya. Aje lg syg mmber. Aku dpan mata pun kna tggal sbb mmber. Eg call, laju dia dtg mengadap.
Aku geram aku jeles. Aku sakitt, hati trcarik2..
Aku upload gmba sweet2 org ckp.
Tp sebalik tabir, aku kna mara sbb sebok nk tgkp gmba. Puas aku suro dia wt mesra2, tu pun trpksa.
Tp aku bkn siapa2.
Aku mampu nanges je doa tiap mlm.
Hati bnyk kali dh jahit kalau xray, berkerut2, brlubang2.
Org mgkin nmpk aku hppy dgn dia.
Tp apa yg aku rsa 4 tahun ni Allah je taw and bantal busuk aku pun taw. Sbb dia yg lap aer mata aku.
Kwn2 bole ckp aku kuat mrungut, tp kau tk pnah try jln kt laluan aku.
Aku tkd scndal atau ad bf laen. Sbbtu rsa sunyi.
4 tahun aku sabar mcm dungu. Pdahal aku ada otak bole pk.
Ok fine, aku pasrah.
Aku taw and sedar tkd siapa nk aku.
Mgkin jodoh azali aku mati awal.
Tkpe, tk bahagia pun tkpe. Cuma aku mnta kt Allah, hlangkn CINTA aku kt RajaHafizRajaRosli
Serius aku dh pnat. Aku paham kalau aku tk layak nk ada suami.

Aku syukur sgt2, mamabah masih ada.
And aku harap aku bole hbiskn hdup aku jaga dorang.
Pls, tp kalau bole aku tknk dorang pg dl dr aku. Bia aku pg dl, sbb aku tkd teman dh.
Aku takut hdup sorang.
Mgkin bunyi mcm bodo, tp aku takut hantu. And aku takut nk hadap perang.
Tkd siapa teman aku. Aku gakut ganas2, kalau bole nk romantik2 mcm Istanbul Aku Dtg.
Stiap hr aku bergelak, tp mlm2 aku mnanges.
Aku dh lma brhenti harap aje berubah.
Slalu aku mnta supaya ht aku yg brubah.
Wpun secara lahiriahnya aje dh tggalkn aku, tp aku tknk jgk dia yg mnta break. Ht aku dh slalu brkecai.
Aku cuma takut lpasni hati aku tk terletak kt tmpt spatutnya je.
Mksud aku aje tggalkn aku utk kwn2 dia.

Utk aje, wpun kau tkkan baca, tp aku doakn kbahagiaan kau. Aku terima hakikat tk bsama kau kt dunia,
Tp aku hrap aku ada peluang bnikah dgn kau kt syurga nant. :)
Kalau kau kwen jgn segan silu nk ajak aku.
Aku tknk dtg, bwekx.
KAU GILA NK TGK ORG SYG DLM HATI AKU KAWEN DGN PMPUAN LAEN?
kn aku kata aku pasrah, bkn REDHA.
Tpu lah kalau aku ckp...... errr dh lupa apa ayat aku td. Bengong, potong stim..

Ok dh igt, tpu lah kalau aku ckp aku tk hrap msg dr kau(msg je mampu, sbb cll mmg mustahil)
Tp kalau dh 1 hr kau tggalkn(i mean tk msg) aku, baek lah kalau kau lgsung tk cr aku.
Sbb taktik kotor kau suka tggalkn aku, pastu esok msg bunga2 bgai, buat aku caer dgn lakonan yg berkali2 tu. Sbb aku taw aku akn kecewa.
Takti dia lg 1 suka tabur duet kt aku. Rasuah nk gelapkn mata aku.
Tp aku terharu.
Wpun duet nk mkn pun tk ckup, tp bg aku jgk. And dia berlapar tk mkn.
Pdahal aku mkn mewah2. Puihhhh
Duit gaji dia abes semata2 blkn aku tab.
Stiap kali aku tkd duet, dia kasi.
Itu yg wt aku terharu. Snggup brlapar nk kasi aku bl bkn2.

Mata aku dh bengkak, perut pun tba2 lapar. Kbai.. nk tdo. Pagi nk study :-)

No comments: