Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

19.11.11

11 thingy tags by erawr

salam,

first of all, i never knew that i've been tagged until i read the whole through of erawr's blog.
anddddd i saw my name has been tagged. damn u erawr, tk bgtaw i a word punnn?
*sepak kang? lol
as far as i concern, jarang org tag i. hahahaha less famous. sob sob tsk tsk !

here we go !

RULES
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the question the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for your people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS". YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WILL ALL HONESTLY) have tagged 11 people.


11 things about me

1. im the youngest from the 5 -.-' well being the youngest is not always as nice as everyone's think. BULLIED. lol
mean girl wannabe

2. im one with soft hearted girl. very the touchy touchy one ! easily cry :')

3. i love pets, but my family is kinda very strict. no smelly, no stingy in the house.
oh well, my lil home is very tiny living in flat :) anddddd i'm proud !

4. im not the wild one. but once was a very naughty teenagers !

5. i love the 5 number. trully my favorite color !

6. im not naturally born clever. but im so gifted and blessed that i got the vice chancellor award !



lovely mom and dad
7. u may jealous, but i have the most lovely creature in the world = Noraini Ismail - love parents so much ♥ and im a muslim and malay. lol so many info at lines !

dgupjantung ♥
8. im engaged to Raja Hafiz in Islam law. so guys, hitting me will add some extra sins to your collection.


some of the collection
9. im so in love with GREEN. everything in green ! well except poo-poo and etc !

10. MOST OF MY FRIENDS LEFT ME OUT ! hahaha so sad, most of them are tied to their commitments. (married) but i have lovely FATINAH :)

11. i pronounce EITHER as eether not eyether. u know, the british and american slang. lol

i should've make it longer if i were to break the 11 rules. lol urghhh so many to tell haha.


questions from erawr

yes, i'll answer so very sepenuh hati ! don't worry erawr !

1. kenapa singa comel?
singa memang comel gilaaaaaaaaaaa. hrtu i pg zoo dgn aje, sgt attractive and seductive lol

2. apa yang membuatkan u berminat utk berblogging?
oh at first i attracted to blogging because i dislike to write since my writing is very bad. so i choose blogspot in exchange of diary. and now, the blogging world is expanding :) and it has so many features rather than the stand alone book diary itself :)

3. if you have to choose a movie title for your life story, what would that be?
alaaaa, why should give me this kinda question huh? tougher than exam's one tahu tk erawr?
haha well, im outta idea. i might go with 'selection'. nahhhh to describe the one title might need the whole entry. so just leave it.

4. what's your favorite restaurant?
oh i eat wherever i want. i don't have my own specific restaurant in my list. besides, i never go to the very expensive restaurant. maybe had, but very seldomly. i'll choose my mama's restaurant. HAHAHA

5. do u like to sing when u shower?
haha of course. everytime i take bath, i'll sing as i shower myself. lol who doesn't, anyway?

6. what's your favorite movie of all time? why?
again, very hard question. for these kinds of thingy i really don't have any. as im not the really 'entertainment girl' i only like outdoors' stuffs. phfttt well, maybe transformer is in the list. as well as real steel anddd err what the title again? damnn, i forgot my favourite movie's name. HAHHA well, because they were very satisfying to watch. lol

7. apa yang boleh membuatkan u marah?
i marah sgt bila org suro i buat mcm2 like im the maid. hahaha andddd bila tgah period org buat fussy. damnnn memang sengaja nk kasi i marah. plus juga bila aje kwa dgn kwn dia. hahaha

8. what is the most adventurous thing you've ever done?
hiking maybe? but to be real honest, my answer is to walk my journey as a student. very adventurous and challenging one !

9. cantik atau comel? kenapa?
comel lahhh. sbb cantik cpat jemu. cpat hilang. kalau comel, sentiasa ada comel dia ! and yg cantik slalunye sombong dan materialistic. lol sbb dorang cantik mcm cantik palsu. u know, pkai false eyelashes, wigs, heels, blonde/bleach, with expensive stuffs and all. phfttt

10. curly hair or straight hair? why?
all this time, my hair is naturally straight. errr ntah lah. tp my mom said, my hair was curly at first but it gone straight after they cut it. and now, my hair is so straight cuma ada wavy sket kt tgah kesan kena ikat slalu. tp bwh dia straight mcm rebonding. lol so i slalu ikat and tk sikat sbb nk bg dia curl naturally. well the reason i do it naturally is because i think its wasting to go for salon touch. hahaha 

11. spongebob atau patrick star? kenapa?
alaaaaaaaaa nk spongebob patrick star sbb dia lagi besar in size sedap peluk. hahaha



my 11 junk questions ♥

1. who is your inspiration? why?
2. whats the most romantic thing u have done towards your love one? explain.
3. have u ever broke a friendship? why?
4. a backstabber of have been backstabbed?
5. green or pink? why?
6. what are your dream places to go for a family vacation?
7. have u make your family proud of you? what is it?
8. are u practicing english or malay for spoken?
9. dumped or dumb?
10. k pop korean or hollywood star? why?
11. novel or movie? why?



my 11 tagged people !

1. fatinah
3. eEda
6. nok
7. fareez
11. pipa

yg kt bwh2 i picked randomly. sbb i tk famous. tktaw nk tag siapa :( hoho and i cannot link fatinah because she didn't allow me so. fatin, U HAVE BEEN TAGGED ! hohoho

enjoy the tagging guys, au revoir, dadaaa

1 comment:

fatinah amir. said...

yeay i hv been tagged! nnt i buat tau asap. love u!