Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

26.8.11

iftar with his friends

salam,

hrtu wa p buka puasa dgn aje and his friends.
ktorang tk p mna pun.
plan sena nye fa yg ajak wa dgn aje p KL.
tp i dh taw, kalau kwa dgn fa, mst aje nk kwa dgn kwn dia jgk.
so in return, i asked him to tag his friends along.
so he did,
tp malangnya, fa tk dpt menghadirkan diri.
maka dia meng-cancel kn dr di saat-saat waktu akhir, iaitu sehr sblm hr kejadian.
hr sabtu lepas (20.8.2011) wa pun punye lah eksaited bersiap.
sbb aje awal dh bising nk gerak awal lah apa lahh.
tp yg wt telinga wa berasap sebijik mcm kerbau nmpk kaen merah nye,
bila aje amek i dkat nk pkul 4.
mama wa siap perli,
'bila nk kwa nye, subuh nye lah kwa sahur'
wa dgn hidung kembang kempis kesan dr ketidakpuashatian ni,
menghentak kaki semasa berjalan waktu aje amek wa.
phftttt tp wa mcm malu sipu lah kannn bila dh ada kwn dia
wa try lah control ayu kannnn, baru MUSLIMAH beb.

lol, so smpai KL dlm pkul 4 lbih dkat 5 kot. p s.wang, solat jap.
shopping and whatsoever.

tk sempat nk buka kt mna mna,
temanye mkn kt kitaro je lahhh. tu punn lepas dh langsai kn hutang maghrib dgn Allah.

then dorang karok.
blek i terus solat.
aje dgn meriahnya pg snook dgn kwn2 beliau.

end of story.

bosan? pg beram !

so here are the visual aids for that day.


boyfriend snapped

one and only me :)

haha wa mcm tgah berpk sesuatu yg berat gila kn

aje layan feeling gila

jai comel gila, ptut lah adk angkt wa gila kn dia

si hensem baju hitam tu; wan jepun. sma tk muka dia dgn yg kt iklan kfc tu?

cliche me

warghhh aje nk layan jeee

alolololo comell

muka wa memang serious. jgn tkut taw

si kanan; kwn istimewa aje *aje yg ckp

sweet kan wa?

my pouting mouth

tersipu malu lak tiba wa ni. ecehhh

*apa ni banggg, jgn lah tgkp gmba i, malu taw

spot me, not the butt

aje kta; 'ni eg, kwn b yang paling istimewa'

eh eh, dh ada eh gmba ni td? *phftt

ni pun ehhh?

hai, nama kami jepun dn jai. nk berkenalan? *tetiba

aje's pouting mouth

pose istimewa dr wa :)

last but never be least. tk sempat nk mkn carbonara ! :( esok nk pg pizza hut jgk b ! tk kira nk mkn carbonara. bia lah wa tk puasa pun.*period* bia lah wa tk ptut minta mcm mcm pun ! wa nk jgk !
bia lah wa bkn mengidam mcm org mengandung betul betul ! wa tetap nk mkn !
satgi wa yg leleh aer liur termimpi syahdu si carbonara pavillion ! SO BY HOOK OR BY CROOK, aje mst jgk bwk wa pg mkn tuuu !

*wa taw mcm tk ptot je wa pg karok dgn kwn2 beliau. tp betul wa tkd buat maksiat. tgk visual td sndr, wa dduk jaoh joah dgn aje. mcm dlm lagu ana rafali tuuu ! patot wa ajak kwn beliau smua pg terawih kannn? phfttt astaghfirullah1000x !

au revoir, dadaaaa

No comments: