Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

14.7.11

fragile

salam,
beby aku nk ngadu kt kau ni..
aku sedihhh.

aku rsa, mna je aku pg, mst aku bwk mslh.
aku dh buat org tk suka aku.
aku dh susahkn org..
huhu tk guna kann.

dh dua hr jd.
smlm lebih 24 jam aku tk mkn.
ns tk sentuh pun. smlm aku nk bgun pun tk larat.
mgkin sbb aku puasa tk sahur. pastu bnda jd tiba tiba, aku tersentap sket.
aku asyik pk jeee.
bl ter pk, aku mst nanges.
lpas solat, aku doa cani;

'ya allah, kau kuat kn lah ht aku supaya tk cepat emosi'

smlm aku nanges, hrni aku nanges je lg.
bila terpandang je, mst tiba tiba aer mata meleleh. *adoiiii, ht taman sgt pun tkbole qutiqqq.
tp aku tk nanges dpn org lahh kann. msa org tkd je. aku pretend aku okay.
masa solat je lg lah aku ternanges kann. *phftt gedix lah kau qutiqqq

ntah lahh, dugaan. aku taw, smua ni slah aku.
aku tk slah kn siapa siapa. :)
now smile :) qutiq ! jgn sedih sedih qutiq. smua nye ada hikmahh :)

chaiyokk chaiyokk. mhm now mcm nk peluk seseorang..
muhasabah diri ye qutiq !

nk someone yg aku bole luahkannn...
beby, kalau kau wujud, mst aku peluk kau.

ma, tika minta maaf sbb perangai tika, mst org ckp, 'mak baek, anak perangai tk baek'
huhu im sorry mother. tika tk dpt bangga kan mama.... :(


beby, iloveyou.

au revoir, dadaa

*slalu terpk, knp aku asyik wt msalah yea? ptut nye aku tk wujud dlm duniaa. bru hidup smua org tenangg..

p/s; luahan ni tkd kna mengena dgn siapa2. smua dituju utk atiqah ishak.

1 comment:

lipan lapa said...

why oh why qutiq