Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

7.6.11

hanya bayangan kalbu

mulanya mentari bagi aku tenteram hangat,
kini mentari bagi aku terik menyegat.
mulanya malam beri aku nyaman kalbu,
kini malam beri aku dingin beku...

sering membuat aku lelah,
tika mendaki di tengah,
belum sempat aku nmpk penghujungnya,
kau bikin hati tersepit meronta...

kekasih cinta,

aku silap dalam menduga,
ternyata setia durjana semata,
tk perlu bersuara meminta minta,
kalau ikhlas tindak mu pasti aku suka...

bila mulut mula bicara,
kau tabur janji bahagia,
bila tingkah mula aksi,
kau sering mengguris hati...

mana pelangi selama kupuja,
pelangi yang ceria buat aku gembira,
knp berubah taufan segala,
meruntun hati curangi jiwa...

aku..

terus bergelut lari mencari,
titik bahagia yang pingin dikecapi,
terus berharap menghitung masa,
bilakan cerita akan mula ceria...

lotsa love,
Qutiq Ishanee

No comments: