Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

19.3.11

SATURDAY :)

SAJE TETIBE NK SEPUK GMBA BAJETTTT

salam, hello Malaysia. eh japp, jowm doa sebentar utk rakyat jepun. ......... AMINNNN

today i woke up later compared to the previous one. hahaha sleeps are contagious. i slept at my friends' place last night. they are all still sleeping. no worries, i performed Subuh at 6:30am. thanx booyah for waking me up just now :)

*bangga pulak aku dok cite kt orang kul bpa aku bgun. dh lahhh lembappp !

harini, hari sabtu. so, haiii hari sabtu ! :) okay, senanye qutiq tktaw nk bebel apa lah bebyyyy !
phfttttt

okay lahhh, nk bgtaw yg emosi daku telah kembali bahagia dan normal. okay lahhh, cani nk bg puisi jap ah. lma tk post puisi


aku manusia bernafsu
ingin kan kau tuk diriku
aku sepi makin merindu
kdang bila jauh kau seakan tk hirau kan aku...

aku...

tabir malam melabuhkan tirainyaaa
cuba memisahkan jiwa hati pencinta
tegar terus tanpa menghiraukan dia
aku yang kejam terus menidakkan kita..

ego menjalar segenap urat darah
pergi terus biar kau pasrah
walaupun aku rasa ada bersalah
tapi tersemat dendam serakah

lantas...

terjelepuk jatuh akur aku terkesima
saat kau merayu cinta
melabuhkan titis airmata
sama sama tenggelam emosi kita

oleh itu...

jauh mana aku lari
lama mna aku pergi
makin dekat makin rapi
yang terjalin terus berapi

selagi langit masih gagah
selagi matahari masih menyerlah
selagi bulan masih kebah
selagi Dia masih tak menegah

maka...

takkan berpisah anak adam dan hawa
makin kuat ia terasa
dijalin dengan suka dan duka
janji janji yang diikat takkan derhaka

qutiqaje

au revoir, dadaaa



No comments: