Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

26.3.11

panik nyahh daku

salam

orang kata, jauh perjalanan banyak pengalaman nye kannn.
abestuuu kalau isu terlebih berjalan, pengalaman ngeri tu cane lak?

oh hrtu en en en en, kereta kawan qutiq yang dinaiki oleh qutiq t'bakar :(
memang time tu panik gila. *tp tk sempat nyanyi lagu oleh panic at the disco -.-'
rasa mcm 'confirm ah pasni aku mampus meletup kebabommmmmm'
tp alhamdulillahh, Allah masih panjangkan umo ktorang. phfttt nsib baek smpat fire extinguish-kan tmpt yg t'bkar tu.
dh lahh masa tu masing masing letih gila akibat tk tdo.

dialog cemas,

qtq:eh bau apa ni?
az:aah, bau apa ni wehh?
fairos:wehhhh asap duhhhh !
qutiq dgn az kwa
ika:qtq cpat buka kn bonet
az:wehhhh api duhhhh !!!
msa tu baru si ika dgn fairos thegeh hegeh kwa

dh lari tk bpa nk jaoh, sbb brg smua t'tnggal lg kt dlm kete. *aduhhhh, henset aku bru beli weeehhhhh nant abah mara ! :'(

ika: (jerit) air wehhhhh !, fairos amek bekas ! cpat cpat !
fairos pdahal masa tu dh kelam kelibut lari, pk nk slmt kn dr, pdahal laptop dia smua apa kt dlm tu.

ada kete benti, myvi putih.
pmpuan dlm tu:abg ! jgn dkat banggg. abg ! abg !

(saba je lah aku rasa masa tu)

pastu dorang blah, tp laki tu dtg blek. (mgkin td dia anta bini dia alek kot. sbb bising sgt)

dlm masa tu, pakcik bas bwk pekerja dokk hon hon sbb kete kt tepi jalan,

skali dia patah blek, bwk fire extinguisher

dia sembur kt bwh boot kete. dia buka boot, skali tbkar jgk. dia sembur perabis. smua putih. seb bek tk merebak lg kt tmpt minyak petrol enn. kalau tk, dh dlm kubur jawabnye masing masing. sbb ktorang lari, tk jaoh mna. phfttt memang tkot gila :(

mgkin tk bpa ngeri bagi yg dh pnah alami yg lagi teruk, tp bg qutiq ckup ngeri dan cemas dan panik.

phfttt

visual tiada kena mengena.

au revoir, dadaaa

No comments: