Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

3.3.11

DEAN LIST AWARD

salam :) heee maap semuaaa.

i told yaaa in my previous entries. that i've been so dayummmm F%^%ing bz right?


kita mulakan entri kali ini dengan tatapan visual yang agak mcm nk wt korang menyampah sekali dua kala berkala kala.



gmbar pertama=mugkin aku tgah bahagia sengsangat kot?
gmbar kedua=mungkin mulut buntal tu telah menjadi 'cap dagang' aka 'trademark' aku kot?
pernyataan auta=aku telah semulajadi mempunya mulut yang hanya mampu gelak terbahak bahak atau mulut muncung seperti buntal.


kemudian, mari kita lihat aksi daku yg suka makan wpun orglaen tgah teruja tkd selera nk mkn.
ohhhh, tangan tk cuci lagi dh ebboh tgkap gmba bgai. memang mencapap kan?

blur. enn?

mari kita lihat aksi mencapap buka clas OM5A ni lagi,

gmba blur lah?

ohh maluu nyeee. aku yang paling nk HOT je. phfttt BAJETT -.-'

muka aini mcm cover cunn? muka maria mcm nk minta penumbuk aiman kot?

qutiq dalam keadaan seronok kerana membiarkan mungkin sesetengah daripada anda semua berada dalam keadaan mod meneka. BHAHAHAH *hey, i know yr quizzical look pattern, LAHH



okay fineee qutiq bgtaw je lahhh

woot wooot, qutiq sorok apa tuuu?

japjap,
.........................................
..................................
...........................
....................
...............
...........
......

..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haaaa, amek kau ! nmpk tk?

tk nmpk lagi?? okay wait,

nmpk dh? wooot wooot.

yeahhh majlis berlangsung pada hari rabu bersamaan dgn dua haribln tiga.

atas kiri: qutiq fazilah fairos
bawah kiri: maria aianna az
*ceyyttt teruk betul. dh pampang gmba besar gedabak, baru nk perkenal kawan kawan pencapap.

bole tk qutiq jadi model? bhahaha

meh tgk jap gamba spontan sementara dkat 4 jam tggu giliran naek pentas amek sijil. pnat tk pnat, lpa tk lpa lah kn. pesal lahhh rmai sgt kaum bijaksana dlm kwsn ulu UiTM kampus Seri Iskandar nii? *cehhh perasaan

haii, nama saya fairos. saya pemalu sangat sangat :)

hai, saya bertudung putih. nama saya aini :)
hai, saya bermuka SERIUS bertudung litup warna merah jambuuu. saya sudah berpunya. awww

okayyy saya yang pandang kamera tudung 'beige' tu, bernama az atau azra.
saya bajet cunnn yang memakai baju warna biru setenang laut china selatan bernama, mariyah
dan saya yg sedang poyos bajet melihat skrin henpon, bernama fazilah. nk pkwe !

*notakaki: dorang memang tk candid dh. memang dh taw aku nk snap

okey, selesai sudah entri utk kali ini. mekasih sbb baca. qutiq agak bz akhir akhir ini. uhukx tk dpt nk berushi ushi ringan ringan dgn beby pelangi. *jangan lahhh meluat. nk muntah sila BERAM

qutiq dalam keadaan mod bahagia sekarang. esok nk jmpe DEGUPJANTUNG. jangan lah cemburu. orang ada boipren kannn. awak tk suka saya cita psal boipren ke? sila angkat kaki lambung. kalau tk dpt lambung, tekan 'x' pada hujung window yea. mekasihhhh :p

baru lpas baca blog saibersot pink blog dia sempoi sangattt wa ckp luuu. baca tk rugi woooo ! setiap hari qutiq usha dashboard sbb nk tgk update dr dia :) wooot wooot

au revoir, dadaaa

6 comments:

HazHand said...

fuyoooooooooh! best nye..huhuh
nak jugak t diploma!! waaa!! nak gak!

Qutiq Ishanee said...

heee bole bole :) usaha sungguh sungguh taw

AimanMD said...

mane bley tumbuk,sian die :)

Qutiq Ishanee said...

haha aiman nk ciom dia je eh?

AimanMD said...

hehe,jgn la ckp kuat2 kat sini :)

Qutiq Ishanee said...

haha mnada kuat. tk ckp pun. type jeee. GATALL hahaha