Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

18.2.11

RINTIHAN JERITAN SANUBARI

salam

KISAH SI BAJU KURUNG
aduhhhhh pnas pnas ! harini pagi pagi lagi tepat pada pukul 6:57 a.m aku(sepasang baju kurung) telah di gosok dengan rakusnya oleh cik Qutiq manis. aku tidak bernama, tapi wajahku berbunga bunga kecil hitam dasar warnaku, dimeriahkan lg dgn bunga kecil berwarna oren, purple, pink dan putih. aku taw aku sangat cantik sekali. tp aku sedih, aku telah meninggalkan kawan kawan aku di Jalan Tar (Tunku Abdul Rahman) yg sgt fofuler. phewww aku menangis tk berlagu selama 44 malam. pada pagi nya, aku terkinja kinja bagai nk rak. mlm aku nanges sbb gelap, ditambah lagi dgn keadaan warna dasarku yang sememangnye melegam.

cantek tk saya, saudara saudari sekalian?

KISAH AKU KASUT SETIA
seperti biasa, aku sedang menunggu si gadis ayu cik Qutiq manje dgn perasaan sabarnya. harini aku berjalan dengan keadaan yg "relax". tidak seperti hari yang sebelumnya, aku layak dikategorikan sebagai kasut adidas. tetapi, harini aku menjadi diri aku. dengan gembira nya aku menyerah diri untuk diperhambakan oleh cik Qutiq jelita. ehemmm bila lah aku nk mand ni. pemalas betul tuan aku ni. uhukx.

aku yang sedia berkhidmat untukmu wahai cik Qutiq comell (setia selama hampir 2 tahun)


KISAH SEDIH FAIL FAIL TIDAK DILAYAN

hati menangis teresak esak. derita batin fail fail makin menikam kalbu. bila lahh lagi akan aku dibelai manja oleh cik Qutiq baikhati??? ohhh tidak. harini hari terakhir kami kami semua diberi layanan manje oleh dia.. ohhhhhh terasa tajam menikam kalbu. kami berharap cik Qutiq sayang sudi menjenguk kami yang sebanyak 12 laci kabinet keseluruhannya yang sudah disusun kemas dan rapi oleh beliau. kesian cik Qutiq, selama seminggu bertungkus lumus memberi sepenuh kasih sayang dengan sentuhan beliau yang manja. oh Qutiq ku.. perginya dikau memberikan kesan menusuk di dalam kalbu. kami rindu dikauuu sepenuh jiwa raga.

pakcik sedara punye nenek belah pakcu atuk tiri encik google punye gmbar (bkn diriku)

begitu lah tiga kisah rintihan.

laporan dari cik Qutiq manis, manje, jelita, comell, baekhati, sayang (mengikut luahan rasa mereka)

au revoir, dadaa

No comments: