Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

20.2.11

POSH PUNYE BOOT?



salam,

pagi pagi lagi qutiq dh jd gila wt vlog. dh upload puas ht dgn agak teruja, berjaya di published.

uhukx, tp %&^*#$% je ! sbb vlog qutiq tk jadi pulak. *aduuuhhhh. penat je aku beria hafal taw fine ! pasni tknk wt miming dh. nk nyanyi betul betul. bhahahaha *mcm sedap je suara aku

okay dush dush, sambung cerita yg terbelangkai tadi.
qutiq adore gila kt victoria bechkam punye style bila pkai BOOTS. phfttt *aku salute lah kt kau wahai posh hot gila ni

qutiq pun drag jgk nok (epul nama sebenar panggilan) wpun mula mula dia tknk pg. uhukx. merayu memujuk bgai. akhirnya, jawapan dia 'OKAY LAH'

terus laju qutiq pg mand. agak agak masa tu, dlm pukul 10 lebih camtu. OMAIGEEE, maskara qutiq hilang. siott je. tkpe ahhh, hrni tkya cuba sempurna sgt. sbb kwa dgn nok jee. kalau dgn DEGUPJANTUNG, harus lah cuba sedaya upaya menjadi cantik walaupun kdang tk bpa nk cantik (ATLEAST cuba)

ni lah gmba gmba nye. mls nk jelaskn. biarlah visual ini menceritakan dengan lebih dalam.


gmba atas masa lepas siap siap


masa dlm bus (kn seronok kalau ada LRT kt perak ni =.= ) *itu lah nok


hai, saya mkn nasi ayam dgn curly fries yg tk abes dkat marrybrown :)


hai, saya kasut yang telah berjaya dibeli oleh qutiq comel (asal qutiq nmpk gemuk tiba tiba?)




okay, ni lah impian daku. tp bila memikirkan faktor,
"EH AKU NK PG MNA JE PKAI CENGGINI. (clubbing ke kakkk?)"
"EH AKU NI ARTIS KE NK PKAI BUT GILA HOT CANI?"
"EH AKU NI DDUK KT NEGARA OMPUTIH KE?"


so qutiq pun simpan je harapan tu. *mgkin kalau nnt qutiq berduet lebih sket, qutiq bl ah utk perhiasan jeee.

nk bl but paras betis skali, tp tkd yg cntek. serius mura gila kasut kt IPOH PARADE yea kwn kwn. dtg lah singgah. kalau kt KL, mau tk ikat perut sebulan qutiq. *dh lah aku ni kurus, btmbah kurus lak aku nnt.

kalau qutiq bl kt KL, mst ada yg cntek. tp tu lahhh. mhall DERRR -.-'

tu je kot. qutiq pnat ni ha. uhukx mlas nk update pnjang pnjang.

*tk bole BELAH, beli terus tgkp gmba pkai. tp pkai kejap jee. khusus utk photoshoot poyo kepada beby pelangii :)

au revoir, dadaaa

6 comments:

lipan lapa said...

hahahah qutiq sgt klaka :-)

Qutiq Ishanee said...

knp qutiq klaka pulak? qutiq buat lawak ke? uhukx

kau kesah ke?? said...

amboi gambaq muncung. i dah follow u. meh le yer.

Qutiq Ishanee said...

muncing ikan buntal ni trademark qutiq dgn beby momo lah :)

moOn said...

cntik nye...
nk gak pkai mcm 2...
:D

Qutiq Ishanee said...

heee yea ke cntek? mekasih mekasih. woot woot, bole je. jowm kta shopping sma nk?