Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

5.2.11

MAAFKAN SAYA

salam, huuu lama dh qutiq tk godek godek kt ruangan new post beby pelangii ni. maaf lahhh. tenet qutiq dh berjalan lembap lebih lagi dari siput ba alif ba ya yang tkedek kedek tuuuu.

*jap, nk riakk jap. qutiq tgah minum dutch lady full crim milk ni :) yahooo. wpun korang tk jeles, tolong lah buat buat jeles ! okey okey sebagai pembuka kata, qutiq nk ckp, maaf perenggan pertama bukan lah subjek utama untuk entri kali ini yeahhh.


qutiq nk minta maaf, sbb qutiq kdang mcm bajet, "eh aku hottt gila wehhh. kau panggil, aku buat buat tk knal !" errrr sumpah bukan bukan camtu. patut mcmni, "eh, aku minta maaf wehh. rabun aku kritikal gaban smpai bila korang panggil, aku tk cam wehhh. sumpah bukan rekaan segala.

paham? qutiq nk MINTA MAAF kepada smua yang dh t'kna kt batang hdung sndr.

contoh smlm, ada org ketuk ketuk kt cermin tingkap kdai mode sg.wang plaza, tp qutiq tpksa buat derk. phftttt aje ckp cani, "asal dia ketuk ketuk pastu senyum kt ayg? then bila qutiq alihkan wajah kt budak tuuu, dia pndang pndang jee. errrr maaf ohhh. qutiq tkut nk buat buat, senyum lebar bajet, *wehhh, haiii lama tk nmpk ! aku knal kau duhhh wpun senanye aku tk nmpk muka kau !

dh bnyk kaliii woooo, qutiq buat dunno je kt org yg panggil, "QUTIQ, QUTIQ !!!!!!!!!! sombong ahhh, buat buat tk knal pulakk !" atau, "QUTIQ, jgn buat buat tk knal pulak. mcm tk pnah lepak je !"

yeappp, INI SERIUS ! bukan qutiq tknk tegur blek. tp qutiq pnah kna cani, "ehhh haiiii." tetiba... adumakkk malu jeee. dia bkn panggil aku ! dia tegur bdk blkg aku !!!!!!! time tu qutiq rsa mcm nk lari patah blek patah blek dr pavi pg ts jeee. phftttt *sigh

so, bkn slah qutiq kn? qutiq cuma tknk nnt tomok nyanyi "sejarah mungkinnn berulanggggg" kt qutiq pulakkk !

sbg melabuhkan tirai penutup, qutiq nk memohon maaf jgk lagi, sbb entri ni tkd visual bergambar :( uhukkk, tenet slow ahhh. sejukk je haku. huhu nant qutiq update pasal days out qutiq dgn kengkawan karib mahupun tk karib taw. mwahmwahxxx

au revoir, dadaaa

No comments: