Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

25.2.11

EH, AKU TGAH TDO LAH WEEEHHHH

terimakasih SE aino ku utk hasil 8.1mp kameramu itu.


salam, sejuk je hati qutiqqq skrg ni !

phftttt tgah tdo, tetiba 'tok tokkk tookkkkk' okay, bole 'tookkk tokkkk', tp kawal lah perasaan nk menceroboh bilik orgtu.

pk yea, dlm tu mst ada org tgah tdo ke, beradu ke, bermimpi ke apaaa. womaigooooddd

okay fineee, if u decided to knock that hard. BUTTTTTTTTTTTTTTTTT !

weeyyyyy, kau masuk bilik aku tnpa aku ckp, 'MASUK'???

sayangggg, saya punye mata pedih pedih tk ckup tdo and saya ni susa nk tdo taw awakkk. sekali saya dh bgun, saya dh tkle nk mimpi ke syurga atau ke bulan segala. UHUKX

sedihhhhh, masa tidur adalah masa yg paling sangat sangattt qutiq suka. SEBAB? bukan sbb qutiq suka tidur. tp qutiq jarang bole tidur dgn nyenyak. kadang ttup mata 2 3 jam baru bole bermimpi dgn nyenyak smbil tersenyum atau sengih lembu bgai.

kdang tu, qutiq smpai amek ubat selesema dua tiga pat nam sopoh bijik semata mata nk tdo. *sigh

makanya, kasihani lah daku yang mungkin insomnia ni. SADIS BUKAN?

qutiq slalu silent hp kalau nk tdo. sbb tknk bg dgar bila org contact. skali dh dgar wpun buat volume 1 sekalipun, qutiq dh bole tjga.

HARAP BERI KERJASAMA MEMBANTERAS GEJALA MENGUSIK ORANG TIDUR INI !
okey, ayat tk bole belahh.

selami lah hati nurani qutiqmu ini yang ketagihan kenyenyakan tidur di waktu tengahr, petang mahupun malam sekalipun...


errrr baek qutiq berhenti setakat ini sahaja.

au revoir, dadaaa

2 comments:

lipan lapa said...

kihkihkih klaka kla ka

Qutiq Ishanee said...

kelaka yea? gelak terbahak bahak tak?