Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

19.2.11

bebyy, qutiq sedih :'(

salam

JANGAN BACA

kenapa saya masih tk sama tandingan dgn kwn kwn awak??
kenapa saya masih t'tnggal di blkg mereka?

kalau saya ajak kwa, mst awak tknk kn?
sbb awak penat. alek kja kul 7 pg td.
saya pham tuuu.
tp knp kawan awk ajak, awak laju je setuju nk kwa?

kalau saya ajak awak teman tgk wayang, mst awak tknk. nk rehat.
bkn tk pnah saya ajak. lagi lagi kalau hr ahad.
'esok b kja, hrni nk rehat'
pdahal kn isnin tu awk kja 7 mlm?

tp saya tk ckp bnyk pun. saya diam je..
tp pelik. hrni, awk bru blek kul 7 pg td, tp sbb kwn awak ajak, awak terus setuju.

oh tiba tiba kwn awak tk jd pg. sbb nk jga ruma.
tp tetap tk dpt buat saya happy.
sma je kn? sbb dia kja jga ruma. kalau dia tk jga ruma?
hrni awak dh pg bersuka ria dgn kwn kwn awak..

knp saya tk penting utk awak yea?
sdangkn dh mcm mcm pengorbanan saya buat utk awak..

pernah saya tk pg amek event sijil anugerah dekan sbb nk renew nombor awak, dan post sekali.
pdahal awak tktaw. bukan dkat saya nk berjalan tuuu. sorang sorang tengah terik pnas saya jln pg post :'( sedih nye. smua sbb apa? awak ckp, 'susah nk msg kwn kwn'
awakkkk, saya ni apa bg awak? awak, saya tengah nanges teresak esak :(

awak suka ria kt sana. saya kt sini sorang sorang dlm bilik.. tkd siapa teman.
awak tk teman saya pun. awak, dh dkat dua tahun mcmni awak..

tp sebab saya tknk pk budak budak, saya buat tktaw je.
walaupun senanye saya menangis sorang sorang.
saya tktaw knp saya syg awak sgt.

hrtu 3 hari saya berpenat lelah jahit nma kita and 'happy birthday' kt towel kecik tu.
and saya buat frame gmba kta berdua sempena birthday awak.
saya bwk kwn kwn awak, kta mkn kek kt kfc kn.
uhukx, saya bkn nk ungkit.
tp hati saya pedih sgt bila awak tinggalkn brg yg saya buat utk awak tuuu.
pdahal selama 3 hari saya tk buat assgnmnts, tdo lmbt, lepas cls terus buat.
smua tu sbb saya nk awak hrgai saya..

anniversary kita bln 5 ni, mcm mcm saya dh pk nk wt surprise utk awak :(
awak ada mcmtu tk?

awakkk, saya selalu hanya terdiam bila awak maki saya tengking saya kalau kta gdo.
awak, saya lemah awak. saya tk mampu nk lawan.
saya sedih awak buat saya cani.

awak, saya tk minta bnyk.
saya nk awak hargai saya je..
saya taw saya ni tk cntek mcm ex awak kn?


selama dekat dua tahun, saya tk pnah amek duet awak.
ada lah, saya minta awk tolong byarkn 30rggt tahun lepas saya beli kasut.
saya minta awak lima rnggt ganti duet saya hilang.
saya minta awak lima ringgt bl kn novel terpakai kt kl sentral hrtu.
saya minta awak 25rggt kot beli kn saya novel english time festival kt DSI U saya tahun lepas.
lagi apa yea? awak beli kn saya beg. awak bl kn sy bju, kasut, sweater.
awak banje saya bila kta kwa. saya bersyukur sangat awak. saya hargai semuanya.
tp saya tk pnah buang mcm awak buat tuuu.
saya tk minta pun awak smpai beratus lg.
kalau kwa dgn awak, saya tk pnah sengaja nk abeskn duet awak.
sbb saya taw, awak bukan ada duet sangat.
(dan awak selalu tppkn saya)

awak, mcmna saya nk buat kalau nk bg awak hrgai saya?

saya tk kesah, awak kja penat kn.
kta jarang contact. sehari tk smpai dopoloh msg pun kn?
saya taw awak penat.
awak ckp, awak kja kuat kuat sbb nk kwen dgn saya kn?
seronok nyee saya dgar. sumpah tk tpu.
awak, awak DEGUPJANTUNG saya... awak permata hati saya
hr isnin smpai jumaat awak kja.
hr sbtu hr utk kwn awak.
hr ahad hr utk awak berehat...
bila msa utk saya?
antara hr hr tu, saya menyelit.

awak tktaw, bila kdang kdang saya mcm tk rep msg awak sbbnye saya sedih.
saya rindu awak.. saya menangis utk awak. awak tktaw..
sbb saya tk ckp.

awak, saya taw awak tkkan bca ni.
tp kalau awak TERbaca, maafkan saya..
saya sedih sgt. hanya beby pelangi je yg teman saya skrg.

kdang saya tnye, knp saya pilih awak sdangkn saya bole pilih org yg lebih berharta, dan baek.
tp hati saya ckp, sbb 'you are the one'
saya tknk orglaen.. hati saya tertutup utk awak..
smpai bila bila pun :'(
wlaupun bila kta gdo, kta putus slalu.
saya tkkan biarkn kita putus selamanya.


au revoir, dadaaaa

*maaf terlebih emosi.


2 comments:

HoneyMadu said...

huuhu..
sbr la k..
better qutiq terus terang je ngan die..
jgn pendam sndri2 perasaan tu k..
if dia tol2 sygkan qutiq dia xkn layan org istimewa dlm hati die mcm tu.. sori if madu ada tsalah ckp..
:) nice to meet u..

Qutiq Ishanee said...

thx honey. i couldn't say it.. i've been in sadness today. i can't handle it like i used to. nice to meet u too :)
thx honeyy. hargai sgt