Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

21.2.11

ARTIS PG DOWNTOWN

salam

oh qutiq nk cta, hrtu qutiq p downtown dgn mria dn kwn dia. pg mkn jah. uhukx

*dkat dlm UiTM Seri Iskandar ni, ada downtown dgn uptown. dh malas qutiq nk cta pnjg. belek sendr jah kt entri lma kalau nk taw dgn labih lanjut. okoy??

qutiq post entri ni, nk beby pelangi dan pembaca beby pelangi, *ceh mcm PERASAAN lebih je aku ni nk ada pembaca. phfttt yg qutiq selekeh je sbnar nye. sila baca ni, CANTIK utk tahu dgn lebih mendalam.

jgn lah tertipu dgn tajuk entri. saja nk bg gempax. sbb yuyu Zulaikha ckp, kalau nk suro org bca entri, tajuk entri kena gempax. bhahaha


tertipu tk kawan kawan ku? uhukx, qutiq minta maaf :'( bkn niat di hati nk menipu. mgkin propaganda terlebih over kot?

utk santapan mata, qutiq memuatnaek gambar hodoh qutiq yg langsung tkd sikit pun sama mcm artis. uhukx ciri ciri tu, tkd lagi. *cane lah DEGUPJANTUNG aku jatuh hati kt aku eh? tang mata empat tu ke?


okay tipu, qutiq adalah specky cani,


sementara tggu mria lembap mcm BERUKBAND kn, qutiq tgkap gmba seribukalijutalemon utk memenuhi kapasiti 'hard disk' qutiq. agak agak, 'hard disk' delly lappy ni pun dh muak dgn muka qutiq kn?


trademark mulut buntal harus lah dilupa jangan ye tuan tuan dan puan puan.

ayat klise nye, qutiq akan ckp dkat kwn kwn yg suka 'complain' fashion sense qutiq kt dlm Universiti cenggini, 'nk cntek cntek dlm U wtpe? nk market kt siapa? niat kt sini nk belajar. bila aku kwa pg jenjalan, niat aku nk menggembirakan hati kecil aku yg melonjak utk rasa cntek. sbbtu aku melawa sket (wlaupun tk bpa nk lawa, tp ALHAMDULILLAH aku sempurna). ha, cenggini lah jawapan qutiq. utk keterangan lanjut. sila lah kelik sini, CANTIK (kalau korang belum baca yg qutiq dh link kt perenggan di atas tadi).

qutiq post benda ni, sbb blogwalkers qutiq ckp cani,

husna: 'ai dear...hehe...kening tue nk bagi x ley la...hehehe...ala..kamu comel lah...huhu...serius kamu punya fashion pkaian sgt cntik'
and
moon: 'cntik nye...
nk gak pkai mcm 2...
:D'

uhukx tknk dorang slah pham. qutiq buat entri ni. qutiq biasa je. kalau kwa, bru qutiq melawa. kalau takat pg kdai 7e dpan ruma. jmpe bf kt area taman, qutiq pkai ala tangkap muat je. qutiq pemalas sgt nk pkai bedak kalau pg kedai. uhukx

kalau nmpk tepi jln qutiq pkai mcm budo budo je, jgn kutuk taw :'( nant tknk kwn. qutiq lari seratus sentimeter nant ! tkpun qutiq bertukar jd hulk ! almaklumlah, aku ni ketagih dgn hijau (ehem, bukan si hijau yg maurijuana tu yea)


qutiq mcm poyo je kn buat gaya cenggini?

mulut tu aku punye. bhahahah sayang nyeee aku kt RAJAHAFIZRAJAROSLI ni !

qutiq tk slalu bgaya sakan mcmni di dunia realiti. hanya kalau DAYSOUT/HANGOUT sahaja. jgn lah tknk kwn dgn qutiq selekeh pulak dh taw cani :'( nnt Allah mra taw.

*qutiq teringin nk try pakai maxi dress yg tgah in-trend skrg ni. tp tp............ qutiq telah berjaya bersyukur yang qutiq tdk di anugerahkan dgn kaki yang pnjg seperti insan laen yg bertuah. uhukx

au revoir, dadaaa

8 comments:

lipan lapa said...

hahahaa per la qutiq nih ngat kan artis maner td peace :-)

Qutiq Ishanee said...

HAHAHHA jgn lah mara encik lipan. tk baek. dosa taw. bhahha

izz3™ 2011 said...

makkk aihh menjadi jadi die nyer muncongggg hehehehe

Qutiq Ishanee said...

hahah sebok je. bialah. bwekx

.nuruashia. said...

qutiq laa artist tu ehhehe :)

Qutiq Ishanee said...

bhahaha jgn lah ckp camtu. phfttt tkd sket langsung pun

izz3™ 2011 said...

qutiq mmg artis pon,artis thai bahahahahah !

Qutiq Ishanee said...

knp artis thai pulak? uhukx