Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

19.2.11

AKU LAH HOTTIEY REBUTAN MASA KINI

salam


hai, aku sepasang but. yg diminati tersangaat sangat oleh cik Qutiq miskin. setiap hr cik Qutiq miskin mimpikan aku. tp nk wt cane? aku tlalu hot dn popular ! dan aku tersangat lah mahal. cik Qutiq tk mampu. tp yahhh, dia sedang berusaha. aku berharap dia berjaya. lihat lah aku, aku sgt cntek. aku solid molid folid. dsbbkn itu, cik Qutiq sentiasa teruja bila melihat aku.

pesanan kepada cik Qutiq kurang berkemampuan,
kau jgn lah nk bermimpi k ! aku tersangat sangaat lah hottt. oleh itu, usaha tangga kejayaan !


urghhh harapan hrni nk pg ipoh parade ! tp.... awww sedih. kalau tk bole lah qutiq usha beep toe boot ni ! uhukx nk jgk. tk kira ! hey DEGUPJANTUNG ! bila nk bl kn utk ayg :( sedih niii. tsk tsk ! :'(

gmba; credit to sya yg im qutiq. pastu qutiq tetiba terbuka hati nk view page dia. pastu tgk gmba dia. sbb tgk dia suda ada kasih sayangg. tetiba nmpk album genting. terus view. nmpk kwn dia pkai but ni ! :'( maaf taw kepada si bertuah lagi jelita cik empunya but.

6 comments:

izz3™ 2011 said...

sape tuhhh ??

Qutiq Ishanee said...

sebok je nk taw. tk knal. bhahaha

izz3™ 2011 said...

ingt kenalll nk soh kim salam heee

Qutiq Ishanee said...

haha gedix je kn. sepak buntot bru taw. tu kt sblh tuuu bf dia lah

izz3™ 2011 said...

baru bf bukan suami lagi an ekekekekke

Qutiq Ishanee said...

hishhh, bahaya betul lah dia ni