Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

31.1.11

CANTIK

salam,


JANGAN ENDAHKAN CHAR K TIOW DGN AER TEH O AIS LIMAU TU !

td qutiq online fb en en, lpas tgk cita X-men kt citra. lma tk tgk tv. rasa mcm jakun dpt tgk kt tv aquos plasma ni.

errr lari tajuk suda. tkpe ahhh, qutiq tunjuk gmba ni dl lahhhhh




smua suka je suro qutiq pkai lawa pg cls. okay fineee ! taw ah qtq slekeh je pg cls en en en. halahhh korang tktaw sbb knp..

let put it this way, i have two split style between in campus and in KL. kt KL pun ada lg dua stail berbeza lagi. *ececehhhh dh mcm wt organization chart dh aku rsa ni..



sila click untuk membesarkan gambarajah



cani lahhh qutiq mls lah nk pkai cntek cntek p cls. bajet vogue vogue jeee en. pdahal org yg kta jmpe dlm cls tu, sma jeee. wtpe nk impress dorang.

qutiq p cls pkai cenggini je.



lantak p lah org nk kta qutiq ni selekeh ke apa ennn.. asal beta rasa selesa dgn cara sendr. wtpe lahhh nk p cls pkai cntek cntek? bukan nk pg bjalan pun. pg cls, so pkai pun biasa je lahh en? kalau pkai lebih lebih, baek tkya BELAJAR. okayyy, sbb utama: niat saya pg cls hanya utk belajar ! fullstop.

ouchhh ini hanya pendapat qutiq jee. qutiq taw masing masing ada pendapat berbeza en. mgkin ada separuh org yg rasa tk puas bila tk pkai cntek cntek ala ala superstar pg cls. huhu

lg satu sebab, qutiq tknk nnt bila qutiq kwa jenjalan pkai cntek cntek, dh tkd siapa rasa mcm fuyyyoooo qutiq cunnn lah pkai vogue cani. (okay muntah ah cepatt, tk kesah) yea ah enn, dh tu kalau tiap hr pkai cntek cntek, orang KONFOM dh biasa tgk camtu. so, tkd bnda yg sepesyell nye dh kn?

tambahan pula, (cehhh dh mcm ayat karangan jee pulokk) qutiq ni specky ohhh. kang kalau pkai vogue vogue, qtq kne bukak spect. bru complete kevoguean tuuu. err, knp tk pkai contact lens?? aduiiii, bajet tk ckup lg lahhh. memang dh memikirkan punn. *uhuk, kalau ada siapa yg nk sponsor, dgn berbesar ht qutiq terima tahu

okay, tetibee qutiq nk lari tajuk japp.




qutiq nk pkai but cani ! pehhhhh mengidam gila ni ! tgah kumpul duet. tp mahal tuuuu :( tkpe tkpe, qutiq cuba jugak. okay, now qutiq tgah consider but cani. beep toe boots :)



smart en dorang pkai but yg tinggi punyee. ni tggu dl, tkd bran ahh



dia pkai memang SEEEMAAARTTTTT gila ! bini beckham ni memang stylo !



cntek lah dorang niii en en en? kn seronok kalau qutiq ni vogue cenggini !

gmba first td tuuu, nnt qutiq update cerr pasal tu eh eh? sekarang emosi tk marii lagi. tngguuuu aw. setakat ni jeh okoy??

au revoir, dadaaa

1 comment:

Nasuha Salleh said...

hehe..biasela tu
nak g kelas menimba ilmu
pakai simple2 je suda
yg penting kemas =D
Follow ur blog^_^
My Recent Post: Musim Shopping Sesi Pertama