Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

20.12.10

TENANG KEMBALI

salam, today i feel much better. after many hours self-serving sense of panic that previously did not rest because created by my own self. currently focusing on fashion world. bhahha lame, ain't it beby?

jam menunjukkan 15 minit sebelum pukul 8 pagi semasa saya sedang bermalas-malasan di atas katil tunggal. tk sedap, tuka single bed. baru kena bukan?

so, hrni...................

errr paparan create post telah dibiarkan sejam. sbb abh blek excited dia bwk brg berharga wooooo. tba2 mls nk cite chore sy harini pulak. heuheu sory au revoir. dadaaaa




okay, sambung alek. hrni saya nk cerita. saya makan bnyk sgt sgt sgt sgtttttttttt. sungguh sungguh saya nk tekankan di sini bahawasanya saya makan bnyk ! nk jugak tulis banyak banyak. okay, fine qutiq. u winn. *kdang kdang rasa mcm gila je bila bermonolog sendirian ni. grrr stop it, okay. fuhhhhh tiupan mulut diiringi tiupan hidung. tengok??? merepek lagi. -.-' teeet bgun pagi. abah dgn mama dok bising bising tah bincang apa ntah. malas campur. urusan rumah tangga manusia manusia lewat usia ni bnyk yg PNC kn? walaupun saya sebagai anak bongsu yang tk bpe nk manje ni mcm nk je taw apekebende nye cerita yang ibu bapa sedang bincang tuuuu. tp tknk lah, rasa mcm nk tarik muka empat belas dl. hehee

bgun terjun dari katil. nk jugak ada thrill terjun. phftttt biar lah, entri saya blog saya suka saya lah kn. errr, bgun terjun katil, tgk muka kt cermin dulu. wajib taw. akhir akhir ni saya rasa saya mcm cantik je. lg lg bila lepas bru bgun tdo. awwww perasan. lepastu, bisik bisik dkat alesya. ringkasan nama, ali sahaja. hehe cunnnn lahhh. dia seorang kanak kanak yg comell sgt. tp ada hati dgn aje. bhahaha tk jealous langsung. qutiq oh qutiq, tkd siapa pun tnye kau jealous ke tk. pastu, saya bersama ali pg lah bl ns lemak cik miah kt bwh sebelum kami ke 7eleven sbb beli topup. kemudian singgah kt gerai roti canai pakcik melayu dpan 7e. tktaw apa nma dia, panggil lah pakcik melayu. sbb dia org melayu. kalau orang mamak, haruslah qutiq mention roti canai mamak kn. ha, dpt tgkp tk? qutiq mkn ns lemak dn roti canai tahuuuuu ! tkya terkejut sgt lah kn. saya pun mampu melahap makanan taw. bdn ni je yang tknk membesar. jgn salahkn saya yg menanggung. tsk tsk kalau boleh blutut isi lemak korang, dh lma qutiq minta tahuu ! tp apakan daya, kita insan lemah yang harus berpijak pada bumi yang nyata bukan? tp cuba kalau betul one day wujud bnda camtu? haruslah di credit kn kepada qutiq yeee. sbb idea cetusan oleh saya bukan??

dari pagi td tahu saya onlineee. mcm tkd kerja lain je qutiq ni. tp itu lah hakikatnye bukan? sekadar membasuh pinggan sapu simen apa semua tu, bukan nk kerja lain nma nye kn. kalau saya sorang mcm tk ramai sgt org dlm ruma ni, saya rajin sikittt je. sikit tahu, tk bnyk. nk jugak sikitt kn. gadis bukan?

lappy masih di on kn. ralit gila lah qutiq main benda alah ni. alaaa fashion world yang qutiq cakap td. nmpk bebenor lah taksub. FML. abh pulak, dr pagi tadi tk jenguk muka kt rumah. mulut ni pun sibuk lah bertanya tanya kt mama. mama pun tktaw pg mna. tkpe lah, abah dh terlalu besar bukan? haha risau tk risau lahh.

tiba tiba abah balik, saya buat biasa je. then mcm kepochi tiba tiba. lek luuuuuu. apa bising bising ni? kata qutiq bukan nama sebenar. sena nye tk kta pun camtu. ayat mesti nk power bukan? action sikit jeeee. lepastu mcm FUYOOOOOOO abah bwk blik 3 gadgets. gila lah MELAYU ! okay, overacting. -.-'

pastu, dh tkd pape berlaku. tonight we'll go for dinner. au revoir. daaaa

quote today:

'yesterday u fell down, today u wake up, tomorrow you climb, at the end of the day you smile for the sunshine'

No comments: