Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

7.12.10

TAHUN BARU ISLAM

salam, i want to express my gratitude gratefully to Allah for giving me all the opportunities to make it this far. i mean, all the things that i've been through.. i won't manage to make changes in life if it wasn't because of Allah's will.


atiqah menjerit: saya bangga saya Islam

dan ini, ada ekspresi tulus dari Atiqah..

diri durjana terpalit dendam,
p'hitungan sakit sakit semalam,
aku berbisa aku bukan karam,
hati yang sakit bukan kusam,
semakin menyala sayang tak faham..

hari-hari menanti saat itu,
sampai nanti aku terus kematu,
terus diri bawa jauh berbatu,
bercita cita meninggalkan pelangi sayu,
drama drama yang aku tak mahu..

aku tak ingin hanya di sini,
tidak pula ingin aku derhaka begini,
sanggup aku tak bisa manyaksi,
sayang sayang terus disakiti,
aku memutus untuk pergi..

kau biasa bukan puteri raja,
harus kau sedar dunia berkarma,
jangan kau fikir semua kau yang punya,
setiap telunjukmu diturut saja,
khilafmu dibalas akhiran cerita..

saya tak mahu mencoret-coret lagi. saya nk bia kan awak semua tertanya-tanya. for sure, it's not for my love. as we're the perfect two. huahuahua
dan dan, IMISSYOUMYBBOOBOOYAHBUBUB ! ♥ and i love you too, dadaaa au revoir

No comments: