Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

9.12.10

SELAMAT HARI JADI TOKWAN

salam,
sebagai pendahuluan, saya rasa mcm nk nyanyi jap *ada aku kesah?

"sesekali terlintas difikiran untuk terima saja keadaan baik ku kecewa dari buta habiskan masa dan ringgit malaysia pasti ego mu tk hairan merasakan penangan mungkin ada lain yang lebih sudi kupetik jari ramai yang menanti"
*kalau nk nyanyi, nyanyi rap rap taw. bukan mendayu dayu. kalau korang taw, cuba lah teka lagu apa ni?

*awas perenggan berikut tidak sesuai untuk tauladan dan bukan ilham sendiri. fakta ini adalah menurut dari seorang yang hebat.

perkataan perkataan sebegini;
bohsia karat, pelacur dan pelbagai perkataan laen yang langsung tidak sedap didengar tidak kurang ajar. tapi yang kurang ajar adalah ketawa riang.

dan sebagai tanda kita saling sayang menyayangi, mari kita tendang menendang. tendangan itu tepat di butterfly. itu menunjukkan kasih sayang antara sesama insan. akhir sekali, pastikan kasih sayang itu ditunjuk tanpa sebab berasas. paham? bila anda rasa suka hati, anda buat begitu dengan melulu.

opppss saya tidak mengesyorkan ia okey. hanya berkongsi. dan lagi sekali ingin saya nyatakan, ini tidak elok sama sekali. awak awak awak dan awak yang bole berfikiran waras sedar akan keburukan ia kn?

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh, ehem ehem harini saya bgun terus pada pukul 6:30 pagi. slalu saya bgun kjap kjap je sbb nk mnum. tp d sbb kn mcm ralat je nk pg amek aer, saya bia kan dl diri saya berehat sebentar di atas katil. dan saya hanya meminta tolong mama untuk amek kn aer je. pada tepat pukul tujuh lima minit, saya bangun. tuka lampin anak. buat susu utk anak anak. dan menggoreng hotdog untuk anak anak. selepas itu, bermula teriakan teriakan anak anak yang bertelagah sesama sendiri. agak tegang di situ. kerana masing masing berebut tok wan. ohmyGUCCI, tokwan fofuler sebab dia lah artis gemilang sepanjang zaman.



tokwan ensem *mwahmwahx

untuk pengetahuan tuan puan, harini genap 55 tahun tokwan bernafas di mukabumi ini. tokwan tu panggilan anak anak. saya panggil tokwan abah. he he he he *pastikan ketawa itu seperti kambing. (saat ini mama sedang berteriak; woi mand kan budak budak woi dan aisyah menyanyi: "ola bedepi pi pi, ola bedepi pi pi sambil ber relax relax kn diri di kerusi malas yang bergerak gerak *rocking chair)

*okay jap, ruma ni memang sgt bising. pelbagai bunyi. pergaduhan juga berlaku di merata rata. jeritan jeritan keramat ini diiringi dengan nyanyian merdu bakal peserta Akademi Fantasia.

*sambung balik. ye, tokwan tu ayah saya. dalam erti kata lain bapak saya lah. ngeh ngeh. harini kn harijadi dia dan bermakna dia suda pencen. yeayyy selamat beristirehat. smlm abah saya membawa balik pelbagai hadiah pemberian rakan rakan tempat kerja dia. ha, bukti bukan? bahawa abah saya ni artis? saya bangga menjadi anak artis. abah saya dpt mcm mcm. mhm mhm agak sedih tiba tiba. sebab tahun ni tk dpt bg hadiah. cane nk bg, ongkos tkd. tahun yang sudah sudah, saya bg. tkpe, nnt saya akan usahakan. mungkin saya akan buat hadiah hasil tangan sendiri. kita tunggu dan lihat.


sayangg abah

ucapan saya kepada daddy terboekkk;

"ka sayang abah, terima kasih ye bahh. abah beli henpon utk ka. ngeh ngeh. abah slalu beli koko crunch utk ka time kecik kecik dulu dulu. abah ckp saya nakal je bukan jahat. tp kalau alek lmbt, mst kena ketuk ketampi smpai skrg. haha lawak lawak je."

tp apapun, abah saya yg terbaek. awak ada? saya ada..... *berlagak sambil menyilang tangan.

okey lah, mama suro kemas ruma. daaa au revoir

No comments: