Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

13.12.10

MALAM KE PAGI NI?

salam
pertama sekali, qtq nk rekemen, ignore kn je tajuk tertera di atas. sebab utama ia ditulis, adalah kerana skrg dh pukul 1.35 am. tp mcm tknk je panggil pagi. nk panggil malam jgk. nk taw knp? sbb bila wt ayat, contoh mcm kt bawah ni;

mlm smlm ayg online taw.
pg td ayg online taw.

mcm pelik kn pg? sbb ntah bru, tiba msg ckp camtu. mcm lawak je. bila pulak saya online kalau pg td? tkpun cani;

b, esok kja kul bpa?
b, japg kja kul bpa?

saya tktaw cane nk eksplen. tp mcm pelik je la. awak awak pham lah sndr. skrg memang mcm nk merapu ala ala melebarkan entri blog yg mcm bosan je bila bloggers blogwalking. tkpe tkpe, pham. tkya lah baca entri entri saya ni. tk best pun. bosan lah kn, sbb tkd warna warni yang menarik di mata mahupun di kalbu. tktaw lah sbb apa. tp mls nk sharpen warna LUNA saya *fakta yg direka semata. tk mempunya LUNA buat masa ini, dan tentunya tulis blog bukan guna warna pensil. so sumpah merepek. PADAN MUKA. both thumbs up. siapa suro bca.

mhm skrg saya rasa mcm tkd praivasi lah dlm blog saya ni. nk tulis bnda bnda yt PRIVATE plus PRIVACY, tp mcm ada je yang menghalang dari tulis bnda bnda yg mcm tk senonoh bukan untuk tatapan sanak saudara. tulah, mcm jeles je tgk orglaen bole letak gmba yang agak superb and orglaen yg taip entri yang mcm ala ala tk perasan je yg dorang tulis tu bukan dlm buku diari yang orang tkle baca, tp ofourse kalau nasib badan fofuler teramat tu, sampai berjuta bole baca.

lepas tu mula lah nk nanges gelabah je bila aksi gmbar yang di post kn tu tersebar meluas pantas tk payah guna mami jarum pun tkpe. heh, pastu slah kn org? WOHMAIGJUKEBOX ! tp saya memang sgt lah jeles sbb awak semua tk perlu risau dgn perkara cani yg nk jadi. saya ni post ala kadar mcm bajet org nk sengkang mata bca post menarik qutiq ni, pdahal kuyu mata tpksa belek balas kunjungan blogwalking. ceyttt, *qutiq ni nakal taw.

jap, qutiq nk bocor kan satu rahsia ni. td kn, qutiq baca blog awek bekas kwn sekolah yang qtq minat. harap pham lah ayat tu yee. mksud nye, laki tu saya yg minat dia. dia langsung tkd perasaan kt saya. sbb saya kata camtu? halah muka qtq yg menggerutu selekeh persis spudal ni, aje je yg nk pndang taw. BHAHAHA *buta ke kau aje?
kembali kepada setori, td saya baca lah kejap blog dia, mcm jeles kot? -.-' tp tkd lah berdetak berdetup jantung aku ke apa. cuma perasaan ingin taw je. sumpah kalau aku baca blog org yg cita psal laki aku, memang tcbut lah kn jantung aku. time time tu gak laki aku kna maki. *harap maaf penggunaan kata aku..

nk cita pasal vacation qutiq ke? mhm okay lah, sket sket bole lah. tp tkd gmba. sbb tk berani. ada stalker beb. *sy fofuler lah jgk sket.. nnt lah tgah plan nk wt private blog. org jemputan je bole baca. org pertama, semestinya BEBY FATIN. aww

so yahh, hr jumaat gerak. pastu abg aka KAK FIQAH and fa amek naek kete atuk aka ayah kt terminal one bukan formula one. pastu blek lepak dgn azie and shila and ushi ushi and bagai. *taw ke ushi ushi tu apa? petang sket, tolong susun meja kusi utk tahlil malam. bhahaha pastu gosok baju saya, dia, dan fa. ha agak penat di situ. sbb function iron tu bukan utk iron (harap pham) utk kenduri esok. pastu dkat kul 10 pujuk pg tahlil.. dia mlm sbb pnat kta nya. last2 dia pg jugak. mkn sedap. he he he saya mkn udang seketul (adoiii allergic) tp nk wt cane kn. nafsu membuak tggu nk meletup je. muka dh naek berketul ketul jerawat dh. huhu pastu lepak, and balek. sbb dia sleepy. -TIDO-

esok nye pg kenduri. (okay, dekat kenduri saya dimalukan sbb dorang request kt dj panggil saya nyanyi lagu langit ketujuh, err apa jadah kau? dan saya berdrama lari satu kampung. sumpah malu -.-' phfttt SEJUK je aku) cc, tolong shila and azie wt resume. abg and dia (abg tu kak fiqah lah) pg culik org kt gym. tp sbb bodyguard org yg nk culik tu, bpak rmai, dorang mcm kecut je, amek kitorang dr cc, pg PD. mandi manda, anta azie and shila pg hostel kt PD. esok dorang smua start kja kt PD. best bukan? kul 9 lebih bru smpai seremban. then karok, mkn tgk org racing kete kt A&W kejap. pastu alek tdo

mhm mhm.. pastu sy dh mls nk story.... huhu bgun pagi, mkn, naek cab dgn abg and fa pg terminal one, naek bus, naek mono, naek putra LRT, naek bus, smpai ruma. TIDO. msg msg dgn aje. and online mkn tgk tv and blogging.

BORING KN BACE? menyesal? PDAN MUKA. bhahaha daaa au revoir

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik