Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

18.11.10

I HATE U II

salam, ye ni post kedua untuk pasal vid tu. suka aku lah nk hentam korang kt sini. nk kata aku jahat? yg kau org wt tu baek malaikat ke??

aku pun tk pham lah dgn budak2 zaman skrg.

okay ni cita dgn lebih dlm. bnda ni sedikit sebanyak ada kena mengena dgn someone yg dl aku sayang. wpun BUKAN dia dlm vid tu ke apa kn. tp dia bkwn dn rapat dgn orang2 yang seangkatan dgn manusia perangai tk bpa manusia. nk kta binatang tu, mcm jhat sgt kot?

so aku mcm nk menyampaikan ketidakpuasan ht ni. so aku ada stalk dia punye fb (org yg penah aku syg tu lah, tp tengah sket ht ni. aku rasa benci) and bca status dia maki org yg anta link tu kt oh media. and dlm comments tu, dia mcm ckp nk hentak org yg bg link tu. and i was like??? kau memang $%^^*&*^%# lah beby !!! kau pahal nk hentak2 org?? TAW TK BNDA TU SANGAT SALAH????? kau dh TKD ADAB ke? prangai kau makin teruk. frankly speaking, perangai kau memang sgt teruk sejak kau dh break dgn kecik. yes ! and lagi satu, knp pulak kwn kau yg cmmnt status kau tu ckp bnda tu bkn berat sgt pun (mcmtu lah kot ayat dia) tp kira nya dia mcm ckp apa yg bf dorang wt tu, bkn kesalahan berat. waddddaaaaaa????? kau dh tkd adab ke?? dh tkd perasaan? apa perasaan kalau mak bapak kau org jd pengemis, pastu kna ketuk kepala?? sumpah aku sket ht. aku menjadi benci dgn prangai budak2 skrg yg dorang pk, dh besar sgt. hdup bru jd kepompom, dh nk bajet besar. nk ckp org bajet gudgud. abes apa yg korang ckp tu gudgud sgt?? hentak2 org, itu ke yg korang nk bangga kn?? jd samseng?? pukul org dpan pavi?? bangga sgt ke kau BUDAK ! kau benci org ckp kau budak kn. tp nk wt cane, prangai kau memang BUDAK. aku jga engkau sbb aku pk kau ni tkd kakak abang yg nk menjaga. aku pk kau tu sorang. aku nasihat mcm2 utk kau. aku dh ckp aku tk suka kau wt prangai. tp kau BUAT !! skrg memang aku sgt bengang.

aku tkkan maafkan budak cenggini kalau korang tk minta maaf secara terbuka. tk minta maaf dgn HOMELESS tu. aku tk jahat, tp aku terniat nk tgk korang jd HOMELESS camtu, pastu kna ketuk kepala. aku nk korang rasa di buat mcmtu. (skrg aku rasa aku jahat, sbb aku sket ht sgt) aku taw aku tk ptut ckp mcm tu. aku masih ada perasaan. tp korang yg tkd perasaan. skrg memang aku harap kau org terima balasan. aku harap kau org belajar cara nk hidup mcm org yg ada perasaan malu, kesian.

kalau setakat nk d bangga sebab kuat memukul org, kuat mencarut dgn fb, kuat menghentak org, kuat menyakat pengemis, TAK PAYAH LAHHH. aku tk nmpk apapa yg bagus nye pun utk org mcm kau org ni. laen lah kalau kwa keputus PMR perghhh gempak gila. baru aku salute. ni stakat bnda negatif. apa gahhh sgt bnda tu semua?? aku siap tnjuk vid tu kt mama. and mama pun marah gila. tkd adab btul bdk2 skrg.

aku bukan post blog ni nk tempah publisiti murahan mcm kau org pukul memukul beromen sana sini dan dengan BANGGA nya post kt fesbuk. aku cuma nk menyampaikan perasaan sket ht aku. heh, aku memang dh tknk kenal dn tknk amek taw dh pasal kau, Mkau taw apa perlu kau wt kalau nk aku maafkn kau. tp apa kau kesah kn?? apa perlu aku lg dlm hdup kau kalau hdup kau dh mafia gangster???? aku bebaskn kau, aku tkkan bising apa lg psal kau. tkya kau nk msg aku menangis tnye knp aku wt cani. kau taw apa slah kau. tkya nk ckp, 'kau bgtaw apa perlu aku wt supaya kau tk mra aku lg. asalkn aku tk hilang kau'. slagi kau org tk minta maaf secara terbuka and selagi kau tk minta maaf dkat laki homeless tu. phamm????

BYE !

No comments: