Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

3.11.10

BABBLE

salam entri kali ni, saya nk cerita kt beby tentang plan saya selama saya berada disini. okay, saya taw sgt boring boring, dduk kt sini tkd buat apa kn. ye lah, saya punye gap sangat panjang. seminggu seminggu. grrr mcm nk sepak je. dush dush. okay my 2 papers are economic and office software. apa mcm? di sebabkn sy sangat pemalas skrg ni nk stdy, sy tktaw sy bole score atau tk, kalau setakat nk C, tkya sit exam pun dh bole. tp score A ni, apa cer? grrr

rutin harian? of course pagi2 bgun, gosok gg. eh eh, tk kot. haha mgkin dduk melepet selepet. ish ish, ada ke perkataan tu? biasa lah, pkul 12, mst punye ada ni, pg-dm-bl-mknan punye pkara. hahaha tk seronok kn hdup sy ni? cuba lah kwn2 bg nasihat dkat sy please? hahaha mksud sy, suggestions. yea lah, melepet je kt blik tkd wtpe. sgt bosan taw. oh, sy merindukan aje. tp skrg kami tgah bgdo. yeah fight fight. lantak lah, skjp je, esok mst elok punye. hhaaha

untuk rancangan sy, esok sy mungkin nk strt stdy utk OS. ha, tuan tuan dan puan puan sila rujuk tajuk paper saya yang telah diberitahu tadi ye, sy ni memang pemalas nk taip. walaupun bole dikatakn, sy ni taip laju. bialah, sy memang suka berperasaan melebihi tahap. awak sibuk apa. belog saya, saya punye suka lah. kalau anda semua perasan, mst dpt kenal pasti tulisan saya yg tidak konsisten ni. ha, contoh nye, 'saya' 'sy' 'dan' 'dn' dn mcm2 lg. ngeh ngeh, ini sangat menjelaskan ciri ciri saya yang cepat berubah hati. bukan sy ckp, bekas kekasih sy yg ckp.

betul kawan-kawan, sy memang blur nk tulis isi apa ni. hee, sebentar td, adk shsha msg saya. hehe pg td suda b'gyut dgn dia. dn hampir menimbulkn kemarahan aje. bwekx. gedix je aje. dush dush. oh, senanye, sy tidak msg beby fatin lg :( sedih sob sob tsk tsk sbb tkd crdt ni. tolong lah tpp kn sy. aww suka suki je kn kn?

oh jap, ada saya nk cerita ni *tiba2 je t'igt lah kwn, saya dh tuka numb taw beby. dush, sejak cpl dgn aje ni, dkat sepuluh juta kali jgk lah saya tuka numb. haihh t'kntoi, ex scandal sy cll time dpan aje. mengamuk lah mamat tu. nk nk pulak, mula2 sy tipu dia. sy ckp numb tk knal. ha amek kau, dia check register call sy, tgk sy dh pdam numb tu. mna tk meletup mamat tu kn. memang jenuh lah saya nk pujuk dia. grrr *giggle padan kn lah dgn muka sy kn kn? siapa suro gtal nk smpan bnyk2 laki. grr. awk tu pmpuan taw, mna bole bnyk2. iye iye, paham. mnadaa sy simpan bnyk laki lahhhh. hish, sy dh tinggalkn dunia player tu smua. dorang yg cntct sy alek taw. grrr tk t'niat pun nk curang dgn aje. sgt sedih taw, aje kta, 'kau tgk, kau bole wt, aku pun bole wt. aku curang dpan mta kau. aku tgkp gmba bg kau tgk' huh, itu time sgt deras aer mata sy jtuh. siapa nk tgk laki dia dgn pmpuan laen kn?

mhm lg nk cta apa ye? oh yea, holy sebulan lebih ni, sy nk kerja taw. kerja dpt duet, aww seronok nye. pastu, nk bl mcm2. ngeh ngeh bukan nk simpan duet. ala, saje nk pamper kn diri. tk bole kah? tp, sedih ni, tsk tsk sbb kalau kja, cuti weekdays. weekend kna kja. silap2 kna ot :( mmpus lah, cane nk outing dgn kwn, cane nk pg ruma org kwen sdara mara, and lastly cane nk dating dgn aje? yang paling sedih, tk dpt pg wedding org. dh bnyk missed ni. mna aci. sedih taw, jealous tk dpt pg. :( lpastu dh lah sibling sy tu seronok je tag gmba dorang pg mnana dgn family. saje nk bg saya jealous. sket je ht taw *sigh sob sob nk nanes. beby nk bahuuuuu ! cpat bg. tp sy aim E71, ha nk beli lah. guna gaji sendiri. BERDIridiatasKAkisendiRI ! BERDIKARI. eh chop tk, hehe pcaya ke sy nk beli guna duet sy SENDIRI? mgkin sy nk minta abah tersayang sy sponsor half half. heeee saya anakkkk manjaaaaaaaaaaaaaa. oh tetiba rindu shahsaaaa pulak.

ha jap lg satu, hrtu time kt KL i pg pavi dgn aje. hee dating lah kawan. sebok je nk taw wtpe. sy jmpe momo jgk. adk t'angkat sayang. lpastu, mungkin ia adalah hr saya yg sgt bertuah kn, Tun Dr. Mahathir ada taw. time tu nk pg KLCC. then aje mcm ckp, 'tu artis mna yg rmai2 kumpul tu. skali Dr. M like omgieee seronok tk t'kta. sy mcm malu2 kucing je lah kn nk pg kt dia. apatah lagi dduk sblh kn. awww gedix. tp memang betul lah, teruja tgk dia. muka dia aura gituuuu. awwww seronok nyahhh pengalaman yang agak best.

mhm apa lg? tktaw nk cta apa dh. tktaw nk update apa dh beby fatin sygg. hee dia yg request i update bnyk2. btw, sory taw. i tk msg u punn. crdt tkd darlingg. haihhh, nk youth club ! nk youth club. pkai ni, cpat abes lah. sedih nyee. sob sob. hishhh awww rindu aje. semua aje punye pasal kalau bkn sbb jealous dia, tk payah i pkai numb bru. benci. dh lah rushing time nk beli tu. sepak kang ! *dush dush !

heyy dh lah qtq. bye bye, au revoir ! oh btw, live yr life to the fullest

No comments: