Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

28.10.10

YANG JAOH

salam, sebelum apapa, let me remind u, im writing both malay and english. nahh, so mlm ni, nk cerita pasal people around me who are getting apart from me so sudden or maybe slowly. every single person who had closed with me then slowly became apart.

1.so the very 1st person was ekin. azrul ashikin. yeah, we were 1st closed through ms. i still remember how noob she is when we were closed and now, she was like omgieee hotter than never. nahhh, oh btw she's kinda blamed me for us getting apart. igt lagi dia ltak kt headline, ckp pasal r'ship ktorang. sounds like, jgn slahkn dia pdahal u yg brbh dlu. so i did apologize her. but then, ntah lah...

2.2nd person is cintashafiyana. u would never know how deep i love her. to be frank, she was the best gf i've ever had. things twisted the other way round. all in sudden we became apart. shittto, ni semua sbb pengkid tu ! haihh, sedih nye qtq dh hilang yna. kehilangan ni yg paling perit sedih. smpai skrg qtq rndu kta yg dlu... knp lah smua dh brbh kn. now u've become the type of filthy rich lady. how come i could ever fantasy-ing about us be like we used to? oh, how i missed those days.. if were to make change, i hope i can switch back the time when u begged at me and persuaded me. im so sory yna :( rndu nye qtq kt yna. igt lg time yna peluk qtq tu. bla yna pg, qtq nanes tahu :'( keras nye ht aku dl... time yna pujuk qtq, panggil qtq, qtq wt mcm tk knal je... yna, qtq rndu yna.. haihhh i drop my tears now.. sedih sgt.. rndu nye nk melalak menggila mcm dlu. cam whoring :(

3.of course bila ckp psal yna, zt will pops out also. of course lah, kitorang ni smpai ckgu panggil, cinta kasih sayang. kalau bdk2 bru nk up kt ms dgn fb ada community, ktorang lak ada gelaran PRINCESS GORGEOUS taw. where im as Princess Cerwluck, yana as Princess Blusherw & zt as Princess Foundasherwn. yeah, sy suka panggil uyoi. but her exact name is Nurul Izzaty. rndu nye kt uyoi. ktorang ni, rmai ckp muka sma. i even used to lied my ex, told that we were sibling. hah, and he believed to that. hahaha

4.now is kimi. he is/was my pet bro. nothing much to tell about. i like him, and he's cute. muka mcm irwansyah yaww.

5.then, this girl name mia. first knew her when i went to Ben's party. we talked on the phone like all secs. but then, she had to focus on study since she was in her last year high sch. SPM. nahhh
-.-'

6.Nur shahira, yeah. my pet sis. oh rndu nye kt adk taw :( dlu kta rapat sgt2 kn sayangg. is our promise still on? 'till death do us apart' dlu dia slalu ckp, akk, u are my backbone. and we shared things together. love life, almost everything ! dekk, akk rndu sgtsgt taw =.= haihh knp lah smua org pg dr hdup aku?

7.ena, another pet sis of mine. akk rndu nye kt adk. even ruma dkat, tp mcm b'cnta je nk pg ruma adk. hehe dia kwen dh :) happy for her. act, tk sedih sgt. sbb we still txting =) *giggle

8.adk kyra ku, rndu nye. hee kelmarin adk cll akk. tk sngka nyee. adk, jowm jmpe?? esok akk tpp, kta jmpe nk nk nk sygg? rndu lah kt awk. mwahmwahx.

9.kwn2 skola rendah.. fatin athirah, mira and many more.

10.ha, yg ni tk apart sgt lg. tp bakal rasa nya. molisha bt abdul halim. yee sy dpt rasakn nya. slowly, dia dh jarang cntct aku. dh tk gyut text mcm dl. tkpe lah sygg, aku biasa dh.. yna, zt, adk sha, mia and the rest pun wt aku cani. tkd hal pun lah kau nk wt aku jgk cani. dia still tk puas dgn market life. lgpun, tkd hak nk halang2 dia sgt. dia happy dia camtu. cuma wish best of luck je lah ye sayangg. mhm skrg kau cntct aku bila kau betul2 tkd siapa. nnt sket hr lg, tgk je :) tkpe lah, wt je apa kau nk. mls aku nk bising. syg kt dia ni, tp dia tk puas dgn hot life. senanye kesian sgt kt dia. tp nk wt cane. tk bole nk sekat dia. maybe she will learn from lessons. yeahh, till then, hope the best happen for u. pray fr her good for her sakes. im taking step back. go find yr life. the life u want. im letting u go. -.-'

i think 10 enough, mls nk pk dh. plus, sedih. oh btw, seronok sgt, NUR FARAH masih sudi nk kwn dgn sy. thx fafa :p jgn tggal qtq mcm yglaen yeah? kta lesbiee kn. pls taw, qtq syg fa. also to aida and lily :) tiga org ni je lah yg stick dgn aku lg smpai skrg. syg kasih cinta kt dorang ni tahu ! daaa, au revoir

1 comment:

Anonymous said...

alololoooooolooolo...ciannya kamu. xpela berkawan biar seribu..yg pegi, biarla pegi. nak wat camne..sok lusa, tulat...bile terserempak/terjumpe...tegur2 la dorang. walaupun mungkin tak smesra dulu...;))

kak niza cun