Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

16.8.10

NK BUAT APA -.-'

salam, saya sangat boring lah beby. saya dlm lab. saya tktaw nk wtpe dh? hrni, saya bangun sahur lambat skit taw wakkk. saya bangun pukul 5:3+ am. saya bangun pun sbb pa saya msg. tp saya tipu dia, saya ckp saya lupa nk kejut dia. padahal, saya yang lambat bangun. hahahahahaha :) lol rolf. okay, selepas makan nasi goreng yang saya beli di bazar smlm, saya pun pg cuci mulut. lepastu, saya berlari berkejar-kejaran pg minum aer sbb dh nak msuk azan. saya minum aer di botol smpai habis taw :) awww mhm mhm, bahagian sedih nye, saya tk dpt tidur smpai lah pukul 6 lbih. bermakna, saya tidak tidur smpai saya nk pg clss. saya memikirkan seseorang... RHRR :'( awak tahu siapa yang saya maksudkn kn? oh tidak dilupakan, semasa doa azan subuh, saya doa utk mama abah, family, diri saya, hubungan saya dgn dia dan juga beby momo saya :) semua ni org yang saya sayang taw :p

huuu lepastu, saya pg lah cls. disebabkan sedang berpuasa dibulan Ramadhan Al-mubarak ni, saya tidak berkesempatan untuk bergegas ke mana-mana pusat makanan. mungkin hari-hari yang dilalui agak menenangkan.

mlm semalam, utk pengetahuan sanak saudari sekalian, saya sudah menyiapkan tugasan individu utk subjek ekonomi saya. kalau awak semua nk tahu, tugasan itu perlu dihantar sebelum cuti raya. tapi saya dh siap 2mggu sebelum. :p saya berasa senang hati dan lapang hati. saya sebenarnya tktaw nk ckp apa. aktiviti saya td, saya berlagak seperti di lecturer di depan kelas. ini begitu menunjukkan kebosanan saya. oh tidak lupa, tadi masa masuk lab ni, saya menyanyi. tapi kan, rupa2nye, ada lecturer kt depan. mereka gelakkan saya :) hahaha saya termalu sendiri. nasib baik saya bukan lah tergolong dalam wanita berkulit putih. kalau tidak, mesti pipi saya merah (blushing) awww mesti saya menjadi comel kn?

sebentar lagi, saya nk pegi bazar ramadhan dgn kawan bilik saya. oh, tidak terlupa, sejak akhir2 ni, servis broadband saya tidak berapa memberangsangkan. mungkin kerana di hadapan pintu bilik saya, sudah dikoyakkan iklannya. oleh itu, mungkin ada yang ingat saya tidak lagi menawarkan servis itu. okay lah, saya malas nk taip panjang2 cani. byebye :)

No comments: