Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

5.1.10

PEMBAHARUAN TIDAK BERAPA BARU

oh kenapa yah tajuk nye begitu? adakah sebab yang lama diperbaharui atau yang baru itu sebenarnya lama? atau lama itu sudah menjadi baru. oh tk kesah lah apa title dia, yang pasti nye, entry yang im about to post berkenaan dengan perkataan yang mempunyai kata BARU. tp kenapa dan mengapa? tidak perlu dipersoalkan lagi qtq, sukati saya lah saya nk letak apa kn? tk begitu bebyy? yah yah dan yahh, makin dewasa saya ! oh yah, saya baru memasuki alam yang mengujakan dan mungkin semakin dekat dengan proses penuaan? OHDIORR ! realiti atau fantasi? dan lagi lagi? saya baru memasuki part 3 ! oh hrni suda masuk kelas pertama. hari pertama, adalah begitu excited ! kerana selain dapat berjumpa 3 sahabat yg dirindui ( ika, maria && mar), saya juga dpt beramah mesra semula bersama the rest. yeee, student dlm clss A tk berubah. sebab memang kami telah di arrange-kn alphabetically :) dan, semestinya muka mereka akan saya lihat dan jenguk for the next 2 semester. BOSAN?? adalah skit, terutamanya kepada beberapa makhluk asing yang sememangnya tidak pernah singgah di hati ini ! :) saya berkata begitu, sebab spesis mahkluk asing ini adalah tersangat annoying. 3 sahabat saya juga baru merancang untuk pergi bercuti ! di mana? dan bila? oh saya pun tidak tahu. kerana ia masih berdesas desus dan semestinya meninggalkan tanda tanya kepada saya :) saya kerinduan.. pada buah hati saya yang jauh ! walaupun baru 4 hr tidak berjumpa tapi meninggalkan kesan yang mendalam kepada saya :( sehari sebelum tahun baru haritu, kami berdating sebentar. keesokan harinya, iaitu pada tahun baru dia menemani saya ke pudu raya untuk bertolak ke taiping. haihhh tidak mengapa, tidak lama lagi saya akan pulang ke pangkuan Kuala Lumpur untuk menyambut hari jadi yang ke-22 tahun dia :) yeahhh sungguh ternanti-nanti akan saat itu :p oh, jam menunjukkan hampir pukul 1. saya tdo dlu lah yea? semoga tahun baru ini memberikan kegembiraan buat saya dan orang sekeliling saya :)

No comments: