Notes for u:
Assalamualaikum & hello. Please be friendly. No harsh words !

10.9.09

pelupa kah?


hari ini saya lupa, lupa untuk makan sahur.
lebih dramatic bila saya juga lambat bangun pagi. 7:++ saya bangun.
terus screamo, panggil dayah. she overslept juga.
dann, seperti biasa aza akan mendahului kami :)
hurriedly i iron the kurung.
bhahaha hijauuu punye !
pathetic nye, dayah dh excited beli nasi last night. grrr sangat wasted. T_T
sedih, berjujuran peluh saya keluar td, ketika berjalan blek dari kelas.
kembali kepada main subject, not expected, mar andd illa juga overslept.
and even worse sbb dorang bangun 7:50++.
haha lawak gila. lalu sambil menunggu, saya baring sahaja terlantar di katil.
and dayah, as usual pantang ada freetime, mencuri masa untuk nap.
huahua tetapi saya gerak dlu.
hee bagus bagus, dlm lab td pun messy gila nk report.
duhh, letter oh letter. kenapa bnyk sgt format? ada bnyk pulak tue style dia. very complicated. the reason why we take up more than half an hour to complete it.
puan dayang pun tk sempat nk wt speed test. the very good news !!

saya mendapat 100/100 untuk speed test. where as, mar and ika 0/100.
memang last day gelabah gila.
yea lah, mcm ada detik cemas jeee kn.
puan dayang : ready..., GO !
then serentak the whole class membuat kerja diatas keyboard.
berdetak detak bunyi nyee.
haha then tk bole tgk keyboard pulak tue kan.
mata mesti pandang paragraph given.
pfffttt, semua pakat silence. yang bunyi, keyboard sahaja.
gabra bebbb. haha i pun nasib baek smpat finished the who paragraph before time ends.
sempat lah proofread error. bestttt T_T
i hope speed test for Bahasa, i bole complete paragraph with no error.
so i bole dpt full mark lagi.
cehh, sudah mula ber "i" "u" pulak. haaahh, apapa jee.
saya bole, i pun bole. as long as it refers to myself.
sekarang dayah tgah tengok spontan.
memang burst oud laugh duhh, rancangan tue.
baru copy dari 2r.
haaa, sebut pasal 2r, td bumped into her time abes class,
dia tgah ontheway pg class, dgn ain and buddies dorang.
okay lahh, byebye sampai di sini sahaja cerita harian saya untuk masa ini.
petang nnt or malam, kalau ada kesempatan, saya update lg k :pp

1 comment:

boomkatouche said...

kaka mmg pelupaaaa :)